facebook

Prelegenci:

  • Włas Chorowiec

    Jako 17-latek sprzedał pierwsze startupy do Gadu-Gadu, 4 lata później stworzył spółkę akcyjną dziś wartą miliony, którą wprowadził na rynki zagraniczne i sprzedał w wieku 25 lat. Obecnie współtworzy LifeTube - najbardziej seksowny startup na rynku.

  • Michał Misiak - Chief Technical Officer Focus Telecom Polska

    Założyciel Focus Telecom Polska. Zawodowo w branży Software Development od ponad 12 lat. Specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań w modelu cloud computing jak i również w zarządzaniu projektami IT zarówno z użyciem zwinnych metodyk jak i tradycyjnego podejścia zgodnego z metodyką PMI.

    Od 2008 r. rozwija dział IT Infrastructre & Software Development w firmie Focus Telecom. W latach 2005 - 2008 pracował na stanowisku Product Manager w firmie eTel Polska Sp z o.o. Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych – studia ukończone z wynikiem celującym. W latach 2007 – 2011 odbywał studia doktoranckie oraz był asystentem naukowym na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego specjalizował się w tematyce zarządzania projektami informatycznymi.

    Prywatnie szczęśliwy ojciec i zapalony żeglarz.

  • Cezary Stacewicz - Menedżer BusinessLink Łódź

    Od dwóch lat mocno siedzi w środowisku startupów, a pierwotnie sam położył dwa projekty. Jako Intelligate, wraz ze wspólniczką ma na koncie wygraną w lokalnym konkursie Młodzi w Łodzi "Mam Pomysł na Biznes" oraz tytuł finalisty ogólnopolskiego konkursu Kanwa Przedsiębiorczych. Aktualnie jako manager Business Linku buduje świetną społeczność startupów w Łodzi i zarządza łódzkim oddziałem największego w Europie akceleratora biznesu. Mimo, że jest oburęczny, to woli korzystać z prawej półkuli mózgu. Strasznie dużo mówi i zawsze brakuje mu czasu, żeby powiedzieć wszystko, co chce powiedzieć. Zaraża swoim zaangażowaniem, entuzjazmem i bezgranicznym optymizmem. Prywatnie dużo czyta, wspina się i nie znosi języka niemieckiego.

    Informacje ogólne

    Business Link Łódź jest częścią ogólnopolskiej sieci akceleratorów biznesu. To wyjątkowe miejsce, w którym w jednej przestrzeni spotykają się: pomysłodawcy wizji startupowych, zespoły pracujące nad innowacyjnymi projektami, topowi inwestorzy, największe marki wspierające startupy. Każdy jest na innym etapie, ale idąc razem w tym samym kierunku tworzymy unikalną społeczność, dzięki której każdy skuteczniej realizuje swoje cele.

  • We the Crowd - Bartosz Filip Malinowski i Marcin Giełzak

    Między nami a Wami stoi znak równości. Nasza dwójka po prostu wyszła przed szereg, odwróciła się przodem do reszty i krzyknęła: “hej, mamy pomysł!”. Zupełnie tak, jak robią to CROWD aktywiści na całym świecie, realizujący dowolny projekt przy wsparciu ludzi takich jak oni sami. My po prostu pomagamy im się spotkać i poznać. Odnaleźć się w Tłumie.

    Rdzeń społeczności, think tank i organizację o tej samej nazwie tworzy nasza dwójka: Bartosz Filip Malinowski (BFM) i Marcin Giełzak (MG). Jesteśmy przyjaciółmi, a w tandemie przeobrażamy się w wysokopoziomowego multiklasowca: dziennikarza, historyka, PR-owca, marketera i politologa w jednym, którego nazywamy najprościej My albo WtC.

    Tutaj możecie usłyszeć nasz głos w cyfrowym Tłumie. Głos, który tworzy idealną harmonię z naszymi kanałami social media (FB, T) i aktywnością w realu. Na każdej z tych płaszczyzn rozwijamy potencjał CROWDu – promujemy i wspieramy inicjatywy pod postacią crowdfundingu i crowdsourcingu, a przy tym szukamy sposobów na zCROWDowanie tego, co jeszcze się da. Razem z Wami budujemy CROWDonomię, opartą na talencie, wiedzy, wartości i rozwiązaniach tworzonych przez i z myślą o 99%.

Studenckie Koło Naukowe ProBiz+ pragnie zaprosić Państwa na I Konferenecje naukową z serii: "Konferencje na PLUS" pt. "Cztery kąty e-biznesu.

Konferencja jest pod patronatem honorowym Prorektora Uniwersytetu Łódzkiego ds. programów i jakości kształcenia prof. zw. dr hab. Jarosława Płuciennika

1. Działania e-marketingowe i e-sprzedażowe

  • Nowe spojrzenie na reklamę
  • Media społecznościowe
  • Kształtowanie relacji z klientem
  • Badania rynku
  • Mechanizmy wzbudzania potrzeb klientów

2. Finansowanie działalności e-biznesowej

  • Tradycyjne źródła finansowania
  • Nowe trendy w finansowaniu działalności e-biznesowej
  • Ryzyko finansowania działalności e-biznesowej
  • Środki z UE na komercjalizację pomysłów

3. Modelowanie działalności e-biznesowej

  • Modele działalności e-biznesowej
  • Wyznaczanie celów, zakresu działania, wartości dla klienta
  • Dobór i wykorzystanie zasobów
  • Kształtowanie procesów
  • Współpraca z partnerami biznesowymi
  • Przedsiębiorczość w działalności e-biznesowej

4. Wykorzystanie technologii w e-biznesie

  • Rola innowacyjności technologicznej
  • Nowe zastosowania technologii
  • Technologia a kształtowanie procesów
  • Wykorzystanie technologii w kształtowanie relacji biznesowych

Włas Chorowiec - współtwórca LifeTube

Michał Misiak - Chief Technical Officer Focus Telecom Polska

Cezary Stacewicz - Prezes BusinessLink Łódź

>We the Crowd - Bartosz Filip Malinowski i Marcin Giełzak

10:30 Rejestracja uczestników

11:15 Rozpoczęcie

11:30 Cezary Stacewicz BusinessLink Łódź - Zostań Dzikiem wśród startupów!
Bądź jak Tommy Lee Jones w „Ściganym”! 9/10 firm upada w pierwszych dwóch latach prowadzenia biznesu. Nie musisz sam walczyć na tym froncie! Siła tkwi w społeczności i środowisku jakie Cię otacza. Czas z tego skorzystać.

11:50 Bartosz Filip Malinowski WeTheCrowd - Crowdsourcing a polityka CSR przedsiębiorstwa
Przykłady crowdsourcowania polityki CSR przez duże marki. Pozytywy i negatywy takiego podejścia do realizacji polityki CSR. Możliwości, jakie niesie ze sobą intersekcja tych dwóch zjawisk przez przedstawienie autorskiej koncepcji Corporate CROWD Responsibility (CCR).

12:10 Michał Misiak Focus Telecom - Cloud Computing

12:30 Włas Chorowiec LeadBullet, LifeTube - Content marketing

12:50 Pytania do prelegentów i dyskusja

13:20 Przerwa kawowa

13:40 Sesja studencka

15:40 Dyskusja

16:10 Przewidywane zakończenie konferencji

Zgłoszenie na konferencję bez publikacji – do 05.05.2015 prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Zgłoszenie z publikacją – do 05.05 prosimy wypełnić formularz oraz przesłać przesłać tytuł oraz abstrakt (do 300 słów) na adres probizplus@gmail.com .

Przesłanie pełnych tekstów artykułów - do 30.05.2015 probizplus@gmail.com .

E-publikacja - recenzowana monografia wydana przez Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.

E-publikacja po konferencji zostanie przesłana pocztą.

Wymogi redakcyjne

W plikach poniżej znajdują się wymogi redakcyjne: pół arkusza wydawniczego, 20 tysięcy znaków, ok. 10 stron sformatowanych.


Do pobrania:

Szablon w wersji .doc

Szablon w wersji .pdf

Przewodniczący

dr Maciej Malarski Katedra Zarządzania UŁ

Rada programowa

prof. nadzw. dr hab. Tomasz Czapla Katedra Zarządzania UŁ

dr hab. Ilona Świątek-Barylska Katedra Zarządzania UŁ

dr hab. Edyta Gwarda-Gruszczyńska Katedra Zarządzania UŁ

mgr Maria Czajkowska Katedra Zarządzania UŁ

Komitet organizacyjny

Studenci SKN ProBiz+

Emilia Domińczyk

Anna Hofman

Piotr Jacek

Emilia Jendryassek

Renata Materka

Ewelina Niedzielska

Ismena Szewczyk

Marta Garczarek

Paulina Jacek

Mateusz Jaśkiewicz

Magdalena Łapecka

Kamila Madej

Andrei Parfenchyk

Patrycja Zielińska

Rejestracja dostępna tutaj.

Konferencja odbędzie się na Uniwersytecie Łódzkim w dniu 14 maja br.

na Wydziale Zarządząnia w auli A1 na I piętrze.

ul. Matejki 22/26 90 - 237 Łódź

Udział w konferencji oraz publikacja są bezpłatne.

KONTAKT

Emilia Jendryassek Tel. : 721 287 016

Mateusz Jaśkiewicz Mail : probizplus@gmail.com